strona główna

Brak banneru bo nie ma wtyczki.

Pobierz Player Adobe

Szkolenia dla firm

Sztuka dialogu, sztuka rozmawiania

Komunikacja, której zasadniczym elementem jest dialog, stanowi jedną z głównych form kontaktu między ludźmi i jest podstawą dobrego funkcjonowania każdej profesjonalnej firmy. Jakość dialogu, jaki przebiega między członkami organizacji, jest miarą wydajności, skuteczności, a także - co ważne – przyjemności pracy. W sposób oczywisty przekłada się na efekty jakie firma osiąga oraz na jej wizerunek w świecie zewnętrznym. Efektywna komunikacja jest warunkiem postępu, od którego już tylko krok do sukcesu.

Celem szkolenia jest rozwój kompetencji w prowadzeniu profesjonalnych i efektywnych rozmów z wszystkimi członkami oraz klientami firmy. Warsztat rozwija i doskonali umiejętności budowania relacji międzyludzkich opartych o wzajemny szacunek i odpowiedzialność w poszukiwaniu rozwiązań, z uwzględnieniem emocji, uczuć i różnic indywidualnych.

W programie:

  • Znaczenie i formy przekazywania informacji w przedsiębiorstwie
  • Płaszczyzny obszarów międzyludzkich
  • Zasady dobrej komunikacji
  • Model dialogu
  • Blokady komunikacji i sposoby ich znoszenia
  • Techniki zadawania pytań
  • Aktywne słuchanie
  • Metody efektywnego przekazywania informacji
  • Konstruktywna informacja zwrotna
  • Efektywne formy przekonywania
  • Osobowość rozmówcy a przebieg dialogu

Bezpośrednie korzyści:

  • Wzrost satysfakcji z prowadzonych rozmów
  • Rozwinięcie umiejętności budowania satysfakcjonujących relacji interpersonalnych
  • Rozwiązywanie problemów z szacunkiem dla siebie i innych
  • Rozpoznanie osobistych barier w komunikacji
  • Lepsze rozumienie wymagań i oczekiwań rozmówcy
  • Przyjemna atmosfera pracy
  • Większa współpraca i zaangażowanie w realizację wspólnych celów
  • Sprawniejszy przepływ informacji, idei, pomysłów, przekładający się ma szybkość i efektywność realizacji zadań
  • Organizacja funkcjonująca na wyższym poziomie kultury